Субота, 18.11.2017, 20:50

АСОЦІАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ХРИСТИЯН ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Меню сайту
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
КЗШ №106
Мережа Євроклубів Кривого Рогу
Сайт Ради лідерів

Ви також можете розмістити посилання на наш сайт:

Зеленопільська НСЗШ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Березень » 10 » СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СЕРЕДОВИЩА НАЙБЛИЖЧОГО СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ
10:01
СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СЕРЕДОВИЩА НАЙБЛИЖЧОГО СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ
«КАНЦЕЛЯРІЯ ТА ЕКОНОМІЯ В ГОРІ,
АДМІНІСТРАЦІЯ ПО СЕРЕДИНІ, НАВЧАННЯ ПІД НОГАМИ,
ВИХОВАННЯ ЗА ДВЕРИМА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, -
ПОКИ НЕ ВИВЕРНЕМО ЦЮ СВИТИНУ ЛИЦЬОВОЮ
 СТОРОНОЮ НІЧОГО ПУТНЬОГО НЕ БУДЕ».
К.Д.УШИНСЬКИЙ
 
СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СЕРЕДОВИЩА НАЙБЛИЖЧОГО СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ
 
В першу чергу хочеться наголосити, що всі видатні педагоги минулого та сучасності найбільше уваги в навчально-виховному процесі приділяли та і приділяють вихованню. Ми можемо говорити про той факт з яким кожна освічена людина буде згодна, - без належного виховання не буде повноцінної та свідомої людини. На сьогодні багато з освітян вважають, що освіта це в першу чергу навчання, про що матеріалістичні ідеологи і створюють ілюзію в суспільстві, але освіта без виховання може стати найстрашнішим злом яке може бути в кінцевому результаті обернене проти самої людини, а іноді навіть проти людства. Мені особисто відомі факти коли відмінники помирають від поганої пристрасті, а суспільству, відомі приклади коли наука працює проти найдорожчого, що дане людині Богом, життя людей. Тільки ці приклади повинні поставити виховання на перше місце в навчально-виховному процесі. Суспільство України сьогодні, на мою думку, потребує радикальних змін в сфері виховання підростаючого покоління. І в першу чергу в виборі концепції виховання на державному рівні. Не секрет, що на паперах ми маємо одні з кращих виховних проектів мабуть в світі, а ось на практиці ми 2 в світі по розповсюдженню ВІЧ, перші в Європі по темпу росту наркоманії, одні з перших по рівню вживання алкоголю підлітками та багато іншого. Ось чому ми повинні працювати над створенням державної програми виховання підростаючого покоління та бити на сполох, - ми втрачаємо дітей, ми можемо втратити майбутнє. Видатні педагоги минулого Ян Амос Каменський, Костянтин Дмитрович Ушинський та багато інших говорили про те, що освіта без релігійного чинника практично утопічна, про що свідчать їх праці нажаль про це не говорили в педагогічних інститутах в радянські часи хоча ідеологічне виховання дітей і базувалося на загально прийнятих християнських засадах. Скептики можуть багато апелювати цьому і в першу чергу говорячи про застарілі способи виховання тих часів, але загально визнані педагоги сучасності, які не байдужі до дитячої долі такі наприклад як Шалво Олександрович Амонашвілі, Микола Петрович Гузик, Іван Дмитрович Бех та і ми, звичайні практики, говоримо про необхідність впровадження в виховний процес шкіл християнських моральних засад. В Україні сьогодні, за оцінками сайту атеїстів, 30% атеїстично налаштованих людей, які по суті теж є віруючими людьми, але нажаль не в Бога. На сьогодні вони є основними опонентами при в проваджені в освітянський процес моральних принципів виховання на основі Біблії, головним аргументом яких є захист їх конституційних норм відносно прав і свобод громадян України, особисто я повністю згідний з цим фактом і питаю чи правильно те, що 30% (хоча їх набагато менше) диктують свою позицію більшості? Коли в школі пропаганда атеїстичних ідей стоїть на рівні непохитного факту при тому, що вони не є офіційно доведеними і навіть існують випадки коли людей виявляють шарлатанами позбавляють наукових звань, але самі шарлатанські докази залишилися до цих пір в шкільних підручниках, а більшості сьогодні потрібно відстоювати своє право говорити про Бога в школі. Нажаль останні події Української юриспруденції з нашого питання доводить те, що позови до суду креационістів юридично безграмотні і в першу чергу призводять до формування негативного іміджу, судова практика США коли матеріалісти розпочали атаку з 30-х років XІX сторіччя на заборону в освіті біблійних принципів була більш серйозною та спланованою і як наслідок призвела до заборони конституційно дозволених норм методом поправок та привела до повної деградації моралі та навіть до зниження рівня освіти нації. Ми не хочемо це допустити, наше завдання зберегти підростаюче покоління. На мою думку ми повинні відстоювати позицію хоча б рівноправного викладання предметів з різних позицій світосприйняття, тим більше, що матеріалістичні теорії створення світу є лише теоріями які і повинні викладатися на рівні теорій. Атаки які роблять матеріалісти грамотні та в певній мірі постійно готують суспільство до небіблійних норм поведінки, що суперечать Слову Божому. Тому і ми повинні з певною періодичністю працювати з суспільством. На сьогодні ми бачимо ряд страшних прикладів коли світове суспільство приймає ряд законів, що суперечать Біблійним нормам, як приклад: одностатеві відносини, легалізація наркотиків, евтаназія та інш. Це все приклади інформаційного зомбування яке працює зараз на більш страшному етапі розвитку в країнах, що пішли на поступки. А починається з простої але постійної та періодичної подачі інформації в засобах масової інформації. Яким чином ми можемо протистояти цим атакам: - по-перше, об’єднати зусилля всіх зацікавлених сторін; - по-друге, робити виважені та цілеспрямовані кроки; - по-третє, працювати на своїх місцях так як цього просить Біблія, так як для Бога. Ми розуміємо, що вчитель сьогодні є не об’єктом інформації, а більше схожий на посередника між інформацію, що отримує учень та самим учнем. Зрозуміло, що інформація сьогодні в більшості негативна тому одним з завдань на сьогодні це створення належної інформаційної мережі в суспільстві. Та створення відповідного середовища найближчого соціального оточення в суспільстві. І школа повинна відігравати в цьому одну з провідних ролей. Результатами роботи школи є випускники, але вплив середовища в якому вони перебувають можуть звести нанівець всі найкращі починання вчителів тим більше, що формування християнських засад на сьогодні ми можемо дати лише на уроках християнської етики і це лише за згодою батьків і тільки за 1-ну годину на тиждень. На мою думку ми повинні спільно з міністерством освіти відпрацювати навчальні програми які будуть відповідати віковим та психологічним особливостям дитячого організму та хоча б трохи наблизяться до найкращих базових компонентів світу (9 клас) бо не секрет, що наші програми випереджають провідні програми світу на 3-4 роки діти не засвоюють повноцінно програму і як наслідок не мають бажання вчитися. Треба зробити базову освіту «консервативною», як в більшості країн (до речі в США після виключення християнських норм з освітнього простору базовий рівень зменшився в середньому на 80 балів за результатами тестів які майже не мінялися близько 100 років), а частину вивільнених годин направити на спеціалізовані курси та позакласні міроприємства виховного характеру які не будуть навантажувати дитину психологічно. Дитина в школі повинна отримувати достатньо позитивної та корисної інформації і як наслідок бути готовою до зустрічі зі злом, яке досить хитре та вміле на заманювання. На сьогодні ж ми можемо лише в окремих осередках створювати відповідний мікроклімат та і то без усвідомлення учнем відповідних норм та способів захисту від навколишнього впливу можливість повноцінного виховання майже невілюється соціальним середовищем найближчого соціального оточення, засобами масової інформації та іншими чинниками на які ми іноді не маємо впливу якщо будемо поодинці з цим злом вести війну. В наших же умовах ми сьогодні можемо створювати наближене, а точніше трохи краще за інших умови соціального оточення та спробувати допомогти дитині адаптуватися в цих складних умовах існування. Нажаль инваріативну складову навчального процесу ми поки що не змінимо хоча від неї залежить достатньо багато і це окрема тема для розмови. Варіативна частина в цілому також не може залежати сьогодні, навіть від бажання дати дитині все краще, на 2,5 – 3 години не розгонишся та і економія іноді не дає такої можливості. Ось і залишається ентузіазм та співпраця з небайдужими людьми для створення належного виховного простору. На щастя сьогодні є ще такі люди про, що свідчить сьогоднішнє зібрання і мені хочеться особливо відмітити Дніпропетровський інститут післядипломної педагогічної освіти, який під керівництвом далекоглядних фахівців педагогіки ідуть по переду, але нажаль такі провідні і нажаль забуті традиційні методи виховання українського народу на сьогодні дуже повільно впроваджуються на місцях, а це в першу чергу вплив атеїстичного виховання самих вчителів та звичайні побоювання чи позиція «це все ненадовго», шановні скептики, хочу вам сказати ми розуміємо, що робимо і знаємо, - наше вчення є вічним.
 
Директор Зеленопільської НСЗШ,
Голова громадської організації «Асоціація педагогів-християн Дніпропетровської області»
Шульга Віталій Миколайович.
 
Переглядів: 834 | Додав: директор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: