Программа коррекции синдрома дефицита внимания и гиперактивного поведения проводимая в школе. В программу вошли упражнения направленные на развитие внимания, мышления, координации движения, релаксацию, эмоционально-личностную сферу.
Мета: познайомитися з учасниками групи
Інструкція: Кожен учасник називає своє ім’я та придумує прикметник, та починається на ту ж саму букву, що й і його ім’я. Дуже важливо сказати той прикметник, який підкреслю індивідуальність учасника. Наступний учасник повторює ім’я та прикметник попереднього й називає своє ім’я і т. д. Останньому учаснику потрібно повторити імена і прикметники всіх його попередніх.
Запитання:
1. Чи характеризують ці прикметники певну людину наяву.
2. Чи важко було підібрати прикметники. Чому.
Работа на сплочение группы